Skip navigation

Search


Current filters:
Start a new search

wcag

wcag

wcag

wcag

Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 50 (Search time: 0.034 seconds).
Item hits:
This table browses all dspace content"
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
24-Oct-2023Women and violets in France (1800-1920) – a visual journeyFigueira, Ana Paula; Carvalho, Luís; Fernandes, Francisca Maria; Nozes, Paula; Albuquerque, Sara; Nunes, Maria de FátimaarticleclosedAccess
2023Digital communication and the crisis management in Hotel Management: A perspective in the Euroregion North of Portugal and Galicia (ERNPG)Cardoso, Diana; Sousa, Bruno; Liberato, Dália; Liberato, Pedro; Lopes, Eunice; Gonçalves, Francisco; Figueira, VictorarticleopenAccess
2022Digital communication in museums and museological spaces: Diagnosis of Baixo Alentejo, PortugalFigueira, Victor; Rolha, João; Sousa, BrunobookPartclosedAccess
2022Music, green marketing and sustainability festivals: The case of the Rock in Rio Tourist EventMachado, Annaelise; Sousa, Bruno; Lavandoski, Joice; Vareiro, Laurentina; Figueira, VictorbookPartclosedAccess
2023The role of football clubs as a driver of tourism marketing management and local development: A preliminary study in Minho (Portugal)Rodrigues, Cláudia; Sousa, Bruno; Vareiro, Laurentina; Figueira, VictorbookPartclosedAccess
2021O papel do live marketing e marketing sensorial no evento Rock In Rio Brasil 2017 sob a ótica da oferta dos stakeholders e a dinâmica do destino turísticoMachado, Annaelise Fritz; Sousa, Bruno; Figueira, Victor; Vareiro, LaurentinaarticleopenAccess
2022Segmentação turística no contexto (pré) pandémico: Desafios e tendências no turismo náuticoMarques, Ana Rita; Figueira, Victor; Sousa, Bruno; Vareiro, LaurentinabookPartopenAccess
2023Accessible tourism and digitalization: Stakeholders perspective in the city of BarcelosSousa, Bruno; Gonçalves, Francisco; Abreu, António; Figueira, Victor; Rolha, João; Camarinha, Ana Paula; Cardoso, IvonebookPartclosedAccess
2021O efeito da participação no Festival (MEO) Sudoeste na construção da (s) imagens sobre o destino: Pressupostos e procedimentos de análise de um ‘constructo Chapéu’ do marketing turísticoRodrigues, Ana IsabelarticleopenAccess
2021O impacto do Covid-19 na oferta de experiências turísticas em turismo em espaço rural: Um estudo exploratórioRodrigues, Ana Isabel; Moisão, Ângela; Amaral, MartaarticleopenAccess