Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item:

acessibilidade

http://hdl.handle.net/20.500.12207/5957
wcag
Title: A qualidade do serviço em ginásios: Uma revisão sistemática
Authors: Barbosa, Helena Ferreira
Barbosa, João
Gomes, Margarida
Sabino, Bebiana
Loureiro, Vânia
Keywords: Ginásio
Qualidade do serviço
Cliente
PRISMA
Issue Date: 2023
Publisher: Universitat de València
Citation: Barbosa, H., Barbosa, J., Gomes, M., Sabino, B. & Loureiro, V. (2023). A qualidade do serviço em ginásios: Uma revisão sistemática. In F. C. Moreno, M. A. V. Vilaplana, D. P. Camacho (Eds), XIII Congreso Iberoamericano de Economía del Deporte. Los eventos deportivos: impacto, turismo y tecnología (pp. 161-164). Universidade de Valência. http://dx.doi.org/10.7203/PUV-OA-590-0
Description: XIII Ibero-American Congress on Sport Economics held in the city of Valencia on June 7, 8 and 9, 2023
Peer reviewed: yes
URI: https://hdl.handle.net/20.500.12207/5957
metadata.dc.identifier.doi: http://dx.doi.org/10.7203/PUV-OA-590-0
ISBN: 978-84-9133-590-0
Publisher version: https://roderic.uv.es/handle/10550/87641
Appears in Collections:D-AHD - Comunicações com peer review

Files in This Item:
wcag
File Description SizeFormat 
A Qualidade do Serviço em Ginásios_PDFA.pdf187.3 kBAdobe PDFView/Open


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpace
Formato BibTex MendeleyEndnote Currículo DeGóis 

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons